Granata, Giuseppe
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 362
AS - Asia 146
NA - Nord America 70
SA - Sud America 10
AF - Africa 3
Totale 591
Nazione #
IT - Italia 166
RU - Federazione Russa 138
SG - Singapore 119
US - Stati Uniti d'America 68
NL - Olanda 24
BR - Brasile 9
DE - Germania 9
IN - India 8
FR - Francia 5
RO - Romania 4
CY - Cipro 3
FI - Finlandia 3
LK - Sri Lanka 3
MY - Malesia 3
CH - Svizzera 2
CN - Cina 2
GB - Regno Unito 2
HK - Hong Kong 2
IE - Irlanda 2
IR - Iran 2
LV - Lettonia 2
MA - Marocco 2
PH - Filippine 2
PT - Portogallo 2
AR - Argentina 1
AT - Austria 1
CA - Canada 1
GR - Grecia 1
KR - Corea 1
MX - Messico 1
PK - Pakistan 1
SE - Svezia 1
TN - Tunisia 1
Totale 591
Città #
Singapore 47
Rome 42
Ashburn 33
Moscow 28
Milan 17
Prineville 12
Amsterdam 11
Fort Worth 7
Naples 5
Campobasso 4
Eboli 4
Giugliano in Campania 4
Neu-Ulm 4
San Pietro Vernotico 4
Turin 4
Albinea 3
Arnhem 3
Colombo 3
Controguerra 3
Nicosia 3
San Giorgio a Cremano 3
Sector 3 3
Shah Alam 3
Spinea 3
Springfield 3
Terlizzi 3
Apice 2
Bari 2
Bengaluru 2
Bergamo 2
Casablanca 2
Casoria 2
Castelfranco Emilia 2
Catania 2
Cosenza 2
Dublin 2
Düsseldorf 2
Florence 2
Gurugram 2
Helsinki 2
Ischia 2
Lisbon 2
Lucca 2
Lugano 2
Lyon 2
Mantova 2
Matera 2
Mumbai 2
New Delhi 2
New York 2
Palermo 2
Parete 2
Ragusa 2
Reggio Calabria 2
Riga 2
Rimini 2
Salerno 2
San Donà di Piave 2
Strausberg 2
São Paulo 2
Trani 2
Valenzuela 2
Wembley 2
Afragola 1
Aversa 1
Belo Horizonte 1
Bizerte 1
Bucharest 1
Cagliari 1
Correggio 1
Council Bluffs 1
Curitiba 1
Eskilstuna 1
Frankfurt am Main 1
Gravina di Catania 1
Guadalajara 1
Hong Kong 1
Itupeva 1
Lahore 1
Lanús 1
Nova Granada 1
Pelotas 1
Presezzo 1
San Giovanni la Punta 1
Sassari 1
Suwon 1
São Gonçalo 1
Vespasiano 1
Vrilissia 1
Totale 359
Nome #
MARKETING E INNOVAZIONE DIGITALE 94
Strategies and Tools of Social Media Marketing in the Luxury Fashion Industry 50
LA COMUNICAZIONE Pubblicitaria 39
Complexity in systems thinking and dynamic capabilities framework 31
Sostenibilità e digitalizzazione – le attuali sfide del marketing 26
STRUMENTI DI MARKETING INTERNAZIONALE E RICERCHE DI MERCATO 23
Evaluation of the Treatment Options for COVID-19 Patients Using Generalized Hesitant Fuzzy- Multi Criteria Decision Making Techniques 23
Communicating Terroir through Wine Label Toponymy Greek Wineries Practice 22
How Italian Companies Changed Their Communication Strategies During the Covid-19 Pandemic 19
Business Communication 2.0 - principi, evoluzione e strumenti della Comunicazione d'Impresa. 18
From local to global networks. The internationalization of production of textile and clothing district 15
Enterprise and development: The role of social networks 14
A Mapping Study on Customer Loyalty and Brand Management 14
Digital Communication Tools: E-Wom in the Tourism & Hospitality Industry 13
Impact of Artificial Intelligence on Digital Marketing 13
CODICE PER LA LEGALITA' DELLE PICCOLE E MEDIE IMPRESE 12
Exploring the role of toponymy in wine naming strategy. A Greek case study 12
A Systematic Mapping Study on Customer Loyalty and Brand Management 11
International Business Challenges Faced by EXIM Companies, 11
Business Management and new technologies to improve the services 11
Gli Strumenti Anticontraffazione: alcuni casi pratici 11
Advances in Business Management Towards Systemic Approach 10
Assessing the Impact of Artificial Intelligence in e-Commerce Portal: A Comparative Study of Amazon and Flipkart 10
Delocalization as a competitive strategy for small and medium enterprise 10
Predicting Trends and Building Strategies for Consumer Engagement in Retail Environments 9
E-Commerce And Showrooming: How Retail is Changing 8
Modelli di emersione del lavoro sommerso 6
Marketing e Comunicazione nelle nuove tecnologie - Modelli e strumenti per la gestione dei media digitali 6
The Participatory Management in the Enterprise through Digital Marketing: Enterprise 2.0 5
The Influence of Retailer Choices on Consumer Behaviors and Sales Productivity 5
The Importance of Network Contract Model for SMEs` Growth. The Case of an Italian Region 4
The Evolution of Virtual Marketing to improve Business Communication 4
The Influence of Virtual Communities in Marketing Decision 4
L’utilizzo dell’e-WOM come strumento di management del comparto alberghiero: indagine nel mercato italiano 4
Retail Customer Engagement: A Systematic Mapping Study 4
La valenza territoriale del Contratto di Rete: Il caso Campano 4
WEB 2.0 from traditional advertising to new media. Social media network 4
Relationship marketing value creation to improve the customer satisfaction 3
La legalità per le Piccole e Medie imprese 3
La comunicazione per lo sviluppo e l'affermazione di un Centro Commerciale Naturale 3
The actions of e-branding and content marketing to improve consumer relationships 3
The Use of the Smartphone Improves Targeted Advertising on the User's Location 3
La contraffazione dei Prodotti e dei Marchi per la Tutela dell'Impresa 2
Social Media Marketing as a tool to manage luxury brands 2
Le politiche di marketing dei prodotti a marchio collettivo. 2
The Digital Evolution of Consumer Purchasing Methods and the Impact on Retail 1
Totale 601
Categoria #
all - tutte 4.355
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 4.355


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/20244 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3
2024/2025597 23 12 51 31 30 23 25 48 156 195 3 0
Totale 601